donderdag 18 juni 2015

Fotografie

Fotografie:

Ken Murray, Carlisle GB, 10 september 1949. Studeerde graphische design and fotografie op de stadacademie in Maastricht. Mijn fotografie kan het beste beschreven worden als fotografisch simpel. Ik zoek naar een zekere rust in mijn werk, dat dit een gevoel van onrust en ontevredenheid tegenwicht in de maatschappij waarin we leven. De foto's zijn vaak van een natuurlijke opzicht gefotografeerd en omsingeld door zijn eigen beleving.

Hij ging 2x per jaar om daar foto's te maken en dan vooral naar het plaatsje Naoussa. Hij heeft er ook enkele jaren gewoond in Naoussa. Hij heeft tentoonstelling gehouden over de hele wereld zelfs New York.  









Deze foto is van mijn opa geweest, Kenneth Murray. Het mooie wat ik ervan vind is dat de mensen de foto's op hun manier kunnen bekijken . Je kunt de foto op je eigen manier interpreteren, iedereen kan de foto op een andere manier beleven.  De foto is gemaakt in Griekenland.  Daarom is dit mijn favoriete foto. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten